Pàgines

dimarts, 28 de gener del 2020

RAP IMPROVISAT

Dilluns, 27 de gener, va venir n'Ismael Moll Pelegrí a fer-nos una classe de rap amb improvització.
Ens va mostrar , amb diferents jocs, com fer versos amb paraules que rimen.
Vam fer diferents jocs de grup on haviem d'anar rimant paraules... i no era gens fàcil fer-ho en 3 segons!!
Finallment vam fer versos amb les paraules que ens havien donat altres companys.
 
Hola, avui vos volem presentar els nostres amics
Dana, MArc, Yousra i Sarah que estan aquí reunits.
Són com un moix i un gall,
 amb llapis i paper dibuixam sense cap fall.

En Darío sap ballar amb el coll i amb el braç.
En Harry Potter i na Paula
han jugat a basquet en aquesta aula.
En Santi a l'estiu
sempre caça una perdiu
I ara mos falta presentar a na Neus
que fa faltes d'ortografia però no molt greus.
Hola, soc na Sofía i vaig al club
de la música del puput,
també ve na Martina
amb el seu Ferrari d'Argentina
i na Fátima té flors al seu hort
i també fa molt d'esport.

 Hola em dic Mar com la mar.
M'agrada la Lluna
que només n'hi ha una.
Quan vaig anar a comprar un bòtil
em vaig trobar un fòssil.
Abans quan m'he dutxat
he engegat el termostat.
N'Anna, na Mariana i en Gael
fan classe amb n'Ismael.
He pescat un peixot
mentre mirava el foc.
Hola, som en Jeroni, un artista
 i també un bon tennista.
Na Joana a l'estiu
navega dins un riu.
N'Amanda a l'estiu
menja porc i perdiu.
Na Nuria no és egoista,
m'ha regalat una revista,
on surt un plàtan
de Manhatthan.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada