Pàgines

diumenge, 22 de març del 2020

Com van les mates?

Hola filletes i fillets de 4t!

Com esteis? Esper que molt bé. Supòs que ja heu començat a fer les operacions de càlcul que us vaig donar. Recordau que les heu d'anar corregint amb una calculadora. M'agradaria que poséssiu algun comentari al bloc de com va i si teniu dificultats, així ho sabré i us intentaré ajudar.

Alguns us està costant resoldre multiplicacions per diverses xifres. Aquest vídeo us pot ajudar, però recordau que heu de estudiar les taules de multiplicar.
Ánims i una abraçada virtual a tothom!
Xus
PD: Us enyor molt

El meu correu electrònic és: xcarreras@ceipsagraduada.es
Qualsevol dubte em podeu escriure 



5 comentaris:

  1. Hola Xus!!!!!! Gracies. Tenc moltisimes ganes de tornar a léscola. Jo tambe t´enyor molt. Avui he fet una fixa de les que tu ens vas donar. Dins de la meva casa m´aborreixo molt. Intent fer el millor possible a la meva casa no aborrir-me,no agoviar-me,... A la meva casa tenc un balcó i amb els mes veins d´altres edifissis cada dia a les 20h sortm al balcó a animar-nos. Esper tornar a l´escola l'abans possible i que tots estiguem be.

    ResponElimina
  2. Hola Lucia!
    Moltes felicitats xata! Jo també tenc ganes de tornar a l'escola i estar amb voltros però hem de tenir paciència perquè és el millor per tothom. Per no agobiar-te et pots fer un horari i fer diferents coses com manualitats, dibuixar, jocs de taula, un poc d'exercici ...Pels matins a la tele a la cadena de CLAN fan classes per primària. Una abraçada guapa i mooolts ànims!

    ResponElimina
  3. Gracies Xus,jo cada dia hem faig un horari. Exemple:de les 12h a les 12:45,faig els deures,o faig exercisi al pati,...
    Adeu Xus
    I gracies per lo de CLAN. Ahhhhhhhh.....
    A quina hora comença i a quina hora acaben les classes de primaria a CLAN?
    Venga...Adeu Xus...
    Estare comunicada cada dia amb tu i els altres profes que possin coses en el blog.

    ResponElimina
  4. Hola!
    L'horari de CLAN és:
    9 a 10 h per fillets i filletes de 6 a 8 anys.
    10 a 11h per fillets i filletes de 8 a 10 anys.
    11 a 12h per fillets i filletes de 10 a 12 anys.
    Estic molt contenta que et comuniquis amb els mestres.
    PD: Recordau posar el nom, així sabré amb qui sou.
    Xus

    ResponElimina