Pàgines

dilluns, 16 de març del 2020

SORTIDA AL CENTRE GEOLÒGIC DE FERRERIES

Dijous passat varem anar a visitar el Centre de Geologia de Menorca, situat a Ferreries. (Podeu trobar més informació a l'enllaç )
N'Agustí ens va fer una explicació del que són els fòssils i quins s'han trobat repartits per les diferents roques de Menorca. Ens va explicar que hi ha les roques de la Menorca vermella, negre, grisa i blanca.
Després vam fer tres tallers per  grups de feina:

  1. Fer un motlle de plastilina i omplir-lo de guix.
  2. Observar diferents roques i fòssils i classificar-los
  3. Cercar per la sala el fòssil que ens agradés més i situar-lo en el temps geològic.


Vam aprendre coses ben interessants...



més fotos...

Jo vaig aprendre que un icnofòssil és el rastre fossilitzat que deixa un animal en la roca.
I vosaltres? què vareu aprendre?
Esper els vostres comentaris

7 comentaris:

  1. hola Carmen m´ha agradat molt la sortida al museu geologic de Menorca i vaig aprendre moltes coses i hem vaig divertir molt fent els tallers.
    adeu fins un altre!!!!!

    ResponElimina
  2. hola Carmen mu vaig pasar molt be el moseu geologic de Menorca i els tallers tambe.

    ResponElimina
  3. Hola Carmen, em va agradar molt el taller de fer un motllo de paxina amb guix!!!

    ResponElimina
  4. Hola Carmen, en aquesta sortida he après moltes coses, entre elles que els fòssils no només estan a les roques sedimentàries, també poden estar a les metamòrfiques. Pero és més normal que estiguin a les sedimentàries.
    M'han agradat molt els tallers que vam fer, i el que més m'ha agradat ha segut el de fer el fòssil de la petxina. Va ser molt divertir.

    ResponElimina
  5. Hola Carmen! M'ha agradat molt aquesta sortida i sobretot fer el motlle de fòssil de petxina.

    ResponElimina
  6. ¡Hola Carmen!Hem va agradar molt la sortida a el museu geologic de Menorca i vaig aprendre molt sobre les roques,fòssils,...
    Sobretot hem van agradar molt els tallers i el que mes hem va agradar va ser fer el motllo de paxina amb guix.

    ResponElimina
  7. Hola Carmen, me va agradar molt la sortida a Ferreries perquè vaig aprendre molt sobre els fòssils, però el que més me va agradar va ser fer un motlle de plastelina i afagir-li guix.

    Neus Barenys

    ResponElimina