Pàgines

dilluns, 20 d’abril del 2020

LES OPERACIONS I LA CALCULADORA DE ALICIA



Durant aquest tercer trimestre els dilluns treballarem les operacions. Pots copiar les operacions a un paper o imprimir la fitxa i les hauràs de resoldre.





Després per tal de poder corregir-les hauràs de fer ús de la següent aplicació:
 LA CALCULADORA DE ALICIA.



Check mark icon | Premium Vector
A la calculadora d'Alicia has de tenir present que les divisions es fan amb /

Si són correctes les hauràs de marcar amb un

i en cas contrari, amb el bolígraf hauràs de rectificar on t'has equivocat.

4 comentaris:

  1. Hola Xus soy Alisson y te quería decir que la calculadora de Alicia no me deja poner grandes cantidades de números así que e usado la normal, las e echo todas bien

    ResponElimina
  2. Hola, Alisson, soc na Carmen. Bona feina! Aquest trimestre na Irene i jo vos donarem les matemàtiques. M'has d'enviar les feines al meu correu de sempre: candreu@ceipsagraduada.es

    ResponElimina
  3. A jo tampoc me deixa ficar grans nombres.
    Abreçades Neus Seguí.

    ResponElimina
  4. Hola a Jo tampoc me deixa ficar grans nombres.
    Salutacions.
    Lucía Armendariz Di Rosolini.

    ResponElimina