Pàgines

dimecres, 24 de juny del 2020

ADEU CURS I BENVINGUT ESTIU!

HA ARRIBAT EL MOMENT DE DIR ADEU, FAMÍLIES I ALUMNES!
Han estat moltes activitats les que hem fet junts i molt bones experiències viscudes amb tots voltros.
Vos agraeixo la vostra paciència i motivació, m'enduc un record inoblidable d'aquests anys i vos don les gràcies per tot el que m'heu ensenyat, fillets, filletes i famílies.
Esper que ho passeu tan bé aquest estiu com ho he passat jo amb vosaltres aquests dos cursos.
I per si no sabeu com fer-ho, aquest vídeo ens dona una idea ben entretinguda per pensar que pots fer durant l'estiu:



Ja heu pensat les vostres idees? 
Sabeu quina és la meva idea? 
Jo he pensat que un bon exercici per al cos i la ment és RIURE MOLT... vos proposo fer-ho mirant aquests episodis:
ELS MILLORS MOMENTS DE MR. BEAN



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada