Pàgines

divendres, 5 de juny del 2020

RECOMANACIONS DE LLIBRES

Ja han arribat moltes de les recomanacions. Aquí teniu els enllaços als vídeos.
Aniré afegint els vídeos que falten quan m'arribin.  Que vos semblen?


  1. La recomanació de en Gael
  2. La recomanació de na Mar
  3. La recomanació de na Neus B. M.
  4. La recomanació de na Paula
  5. La recomanació de en Marc
  6. La recomanació de na Neus S. C.
  7. La recomanació de n'Alisson
  8. La recomanació de na Nuria
  9. La recomanació den Jeroni
  10. La recomanació de na Joana
  11. La recomanació de na Dora
  12. La recomanació de n'Amand
  13. La recomanació de na Mariana 
  14. La recomanació de na Sofia i 2
  15. La recomanacio de na Dana 
  16. La recomanació de na Martina 
  17. La recomanació de Anna  
  18. La recomanació den Santi

12 comentaris:

  1. Hola Carmen!!! Ja he vist tots els videos, i els llibres m'han paregut molt interesants...

    Tinc moltes ganes de llegirlos 😊,🤔...

    ResponElimina
  2. Amanda
    Hola la recomenació de na Alisson m' ha agradad molt

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo tinc aquest llibre i anit el vaig acabar de llegir.

      M'ha agradat moltíííííssim!!! 😊 😍.

      A vegades M'he sentit així:

      😱😱😱

      🤣🤣🤣

      👋

      Elimina
  3. Hola soc na Mar Serra Brugues.
    Tots els videos m'han agradat molt, sobretot el de na Dora, perquè a jo també m'agrada na Junie B Jones.
    No puc veure la recomanació de n'Anna.

    ResponElimina
  4. Hola a tots!
    Els llibres son moooolt xulos.
    M´agradaria llegir algun.
    Adeu,
    Marc

    ResponElimina
  5. Hola a tots!!!
    Els llibres son molt xulos.
    Tenc ganes de llegir algun.
    Lucía.

    ResponElimina
  6. A jo tambe man agradat tots els llibres

    Adeu

    Dora 😜

    ResponElimina
  7. Hola, a jo em va encantar el que ha proposat na Sofia, Charlie y la fábrica de chocolate.

    ResponElimina
  8. Amanda
    Hola la prorosta de na Nuria m' ha agradat molt.

    ResponElimina
  9. Jo també era una fan de na JUNI B JONES. Ara me agrada llegir TEA STILTON i en BAT.

    Joana.

    ResponElimina
  10. El llibre de na Joana pareix molt interesant...

    ResponElimina